Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

Shell Stanlow Refinery Anti-Union Rumor True

FROM A RELIABLE STANLOW REFINERY SOURCE

John

The “rumour” you posted on Sept 25th from a Stanlow Worker is true.

Shell did call all the maintenance crew in to dissuade them from joining a union.

There is also one case of legionella on site but I don’t know if it could be linked to lack of investment.

royaldutchshellplc.com and its sister websites royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are all owned by John Donovan. There is also a Wikipedia article.

0 Comments on “Shell Stanlow Refinery Anti-Union Rumor True”

Leave a Comment

%d bloggers like this: