Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

Royal Dutch Shell News Thursday 4 March, 2004

Royal Dutch Shell News Thursday 4 March, 2004

New York Times: Shell’s Top Executive Is Forced to Step Down

Financial Times: Shell drops claim it ‘acted in good faith’

The Guardian: The oilman cometh, with low-key approach

BusinessWeekOnline: The Spark That Shakes Up Shell?

Houston Chronicle: Shell hires outside legal team

Reuters: Shell brings in lawyers for reserves audit

Financial Times: Dice are still spinning after Shell shake-up

Financial Times: Angry investors demand answers from Shell

The Daily Telegraph: Shell chairman quits in ‘seismic changes’

The Daily Telegraph: Supertanker crew rearranges deckchairs slightly

The Times: Dutchman takes poisoned chalice

The Times: Another vanishing act at Shell

The Wall Street Journal: Ousters at Shell Fuel Questions About Its Accounting Systems

royaldutchshellplc.com and its sister websites royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are all owned by John Donovan. There is also a Wikipedia article.

0 Comments on “Royal Dutch Shell News Thursday 4 March, 2004”

Leave a Comment

%d bloggers like this: