Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

Royal Dutch Shell News Wednesday 14 April, 2004

Royal Dutch Shell News Wednesday 14 April, 2004

The Independent: Hold Shell but BP is oil sector pick

BBC News: Shell executive was ‘forced out’

The New York Times: Ex-Shell Executive Says He Questioned Reserves

Financial Times: Deposed Shell executive breaks his silence

London Evening Standard: Sacked Shell chief hits back

Sky News: SHELL: slip, sliding away -SHELL EXEC FIGHTS BACK

The Washington Times: Ousted Shell exec lashes out at critics

San Jose Mercury News: Ex-Shell Exploration Head Defends Actions

Reuters.co.uk: Ex-Shell Exec: Ousted Without Explanation

IRIN News.org: NIGERIA: Niger Delta protesters close Shell facility

The Wall Street Journal: Ex-Shell Official Says He Warned About Reserves

royaldutchshellplc.com and its sister websites royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are all owned by John Donovan. There is also a Wikipedia article.

0 Comments on “Royal Dutch Shell News Wednesday 14 April, 2004”

Leave a Comment

%d bloggers like this: