Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

Royal Dutch Shell News Sunday 25 April, 2004

Royal Dutch Shell News Sunday 25 April, 2004

Sunday Telegraph: Why Shell’s three resignations are the first of many

Sunday Telegraph: Brands count but companies don’t

Sunday Telegraph: Anglo-Dutch rows

Sunday Telegraph: Shell in the path of a legal whirlwind

The Observer: Boom time for Wall St as Shell fights back

The Observer: Dutch helm disease gets blame at Shell

The Observer: A new conflict in an old rivalry

The Sunday Times: Shell backtracks on lawyers’ damning report

The Sunday Times: Shell board on trial as report on reserves throws group into turmoil

The Sunday Times: RISE AND FALL OF AN OIL BARON

SundayHerald.com: Who can be sure of Shell today?

The Scotsman: A Shell of a crisis

The Washington Times: U.K. joins U.S. in Royal Dutch/Shell probe

The Independent: DTI is poised to probe Shell as scandal grows

The Independent: Duke of York accused over oil project

Time Magazine: To Bin? Or Not To Bin?

The Business: What cloud is Oxburgh on?

The Mail On Sunday: Shell’s top bosses named in £8 billion lawsuit after being spared the sack

Financial Times: BP set to outshine Shell again

Financial Times: Shell’s lessons for oil industry regulation

The Observer: Non-execs face their hardest test

royaldutchshellplc.com and its sister websites royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are all owned by John Donovan. There is also a Wikipedia article.

0 Comments on “Royal Dutch Shell News Sunday 25 April, 2004”

Leave a Comment

%d bloggers like this: