Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

Former Shell exec gets $800,000 for wrongful dismissal

Aust 11, 2020

Employee fired for discussions with subordinate on conflict of interest and investigation, but conduct didn’t breach policies: Alberta court

A former Shell executive has won $800,000 after the oil company wrongfully dismissed her on trumped-up charges of breaching its conflict-of-interest policy and investigation processes.

SOURCE (PAYWALL)

shellplc.website and its sister non-profit websites royaldutchshellplc.com, royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are owned by John Donovan. There is also a Wikipedia feature.

0 Comments on “Former Shell exec gets $800,000 for wrongful dismissal”

Leave a Comment

%d bloggers like this: