Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

Former Shell exec gets $800,000 for wrongful dismissal

Aust 11, 2020

Employee fired for discussions with subordinate on conflict of interest and investigation, but conduct didn’t breach policies: Alberta court

A former Shell executive has won $800,000 after the oil company wrongfully dismissed her on trumped-up charges of breaching its conflict-of-interest policy and investigation processes.

SOURCE (PAYWALL)

This website and sisters royaldutchshellgroup.com, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, and shellnews.net, are owned by John Donovan. There is also a Wikipedia segment.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.