Royal Dutch Shell Plc  .com Rotating Header Image

REUTERS REPORT ON ROYALDUTCHSHELLPLC.COM WEBSITE

REUTERS REPORT ON ROYALDUTCHSHELLPLC.COM WEBSITE

The website, which Donovan said receives 2 million hits a month, has also featured attacks on Shell’s safety and environmental record.

Most of the vast reams of information and news reports on the site is unflattering about Shell, whose market capitalisation tops $182 billion.

Another email seen by Reuters, apparently from a Shell communications representative to U.S. news network Fox News said: “royaldutchshellplc.com is an excellent source of group news and comment and I recommend it far above what our own group internal comms puts out”.

After failing to have the Donovans’ ownership of the royaldutchshellplc.com domain name removed in a legal challenge in 2005, Shell appeared to have taken the approach of ignoring the site for fear of raising its profile any higher.

REUTERS SOURCE ARTICLE: 2 DEC 2009

royaldutchshellplc.com and its sister websites royaldutchshellgroup.com, shellenergy.website, shellnazihistory.com, royaldutchshell.website, johndonovan.website, shellnews.net and shell2004.com are all owned by John Donovan. There is also a Wikipedia article.

0 Comments on “REUTERS REPORT ON ROYALDUTCHSHELLPLC.COM WEBSITE”

Leave a Comment

%d bloggers like this: